رابطة عشاق نجم الجيل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

رابطة عشاق نجم الجيل

رابطة عشاق نجم الجيل

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

انا اليوم سجلت بس ابغا اوريكم اجمل كلمات قريتها بحياتي عطوني رايكم ياانا يامفيش

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
تيمو حياتي

انثى عدد المساهمات : 4
تيموري جديد : 1

انا اليوم سجلت بس ابغا اوريكم اجمل كلمات قريتها بحياتي عطوني رايكم ياانا يامفيش Empty
مُساهمةموضوع: انا اليوم سجلت بس ابغا اوريكم اجمل كلمات قريتها بحياتي عطوني رايكم ياانا يامفيش   انا اليوم سجلت بس ابغا اوريكم اجمل كلمات قريتها بحياتي عطوني رايكم ياانا يامفيش Icon_minitimeالخميس 27 مايو 2010, 3:28 am

ياأنا يا مفيش اصل معنديش فى الحب هزار
يا أنا يا بلاش ومتحسبهاش مفيهاش اعذار
أنا اللى اقول فين وامتى وانا اللى اختار

لو حد نداك اعمل مش سامع برضاك انا قولت كلامى وده نظامى ومش باقى كلام
انا مش مضمون انا ممكن اقلب مجنون لو شوفتك مع غيرى يا ويلك مش هابقى تمام

انا جيت خلاص راحت خلاص ايام زمان
ولا فى كلام ولا حتى سلام غير باستأذان
لا تقولى عشرة ولا قريبى هتلاقى جنانـــــ
---
لو حد نداك اعمل مش سامع برضاك انا قولت كلامى وده نظامى ومش باقى كلام
انا مش مضمون انا ممكن اقلب مجنون لو شوفتك مع غيرى يا ويلك مش هابقى تمام

انا اليوم سجلت بس ابغا اوريكم اجمل كلمات قريتها بحياتي عطوني رايكم ياانا يامفيش Icon_cheers انا اليوم سجلت بس ابغا اوريكم اجمل كلمات قريتها بحياتي عطوني رايكم ياانا يامفيش Icon_razz انا اليوم سجلت بس ابغا اوريكم اجمل كلمات قريتها بحياتي عطوني رايكم ياانا يامفيش Icon_redface انا اليوم سجلت بس ابغا اوريكم اجمل كلمات قريتها بحياتي عطوني رايكم ياانا يامفيش Icon_rolleyes انا اليوم سجلت بس ابغا اوريكم اجمل كلمات قريتها بحياتي عطوني رايكم ياانا يامفيش Icon_lol انا اليوم سجلت بس ابغا اوريكم اجمل كلمات قريتها بحياتي عطوني رايكم ياانا يامفيش Icon_smile
الغواص

الغواص

ذكر عدد المساهمات : 7

انا اليوم سجلت بس ابغا اوريكم اجمل كلمات قريتها بحياتي عطوني رايكم ياانا يامفيش Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا اليوم سجلت بس ابغا اوريكم اجمل كلمات قريتها بحياتي عطوني رايكم ياانا يامفيش   انا اليوم سجلت بس ابغا اوريكم اجمل كلمات قريتها بحياتي عطوني رايكم ياانا يامفيش Icon_minitimeالسبت 26 يونيو 2010, 2:18 am

شكرا على الموضوع
|~ ملامح ملكيــة

|~ ملامح ملكيــة

انثى عدد المساهمات : 5
المزاج : عاشقة

مُساهمةموضوع: رد: انا اليوم سجلت بس ابغا اوريكم اجمل كلمات قريتها بحياتي عطوني رايكم ياانا يامفيش   انا اليوم سجلت بس ابغا اوريكم اجمل كلمات قريتها بحياتي عطوني رايكم ياانا يامفيش Icon_minitimeالأحد 04 يوليو 2010, 1:08 am

انا كمان بحب الاغنيه دي هع
شكرا ع الموضوع
دمتي بود
احترامي انا اليوم سجلت بس ابغا اوريكم اجمل كلمات قريتها بحياتي عطوني رايكم ياانا يامفيش Icon_biggrin

انا اليوم سجلت بس ابغا اوريكم اجمل كلمات قريتها بحياتي عطوني رايكم ياانا يامفيش
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» اجمل عيوب المرأه
» كلمات عن ..........................الفراق
» خيــــــــــــــــانة كلمات وواقع
» كلمات حزينة
» كلمات ذهبيه